Twitteravontuur (4) Interieurstyling Kasteel

woensdag, maart 27, 2013

Zondag 17 maart was het dan zover. Marie-Jose Brendel van MooivanBinnen.eu kwam hier ons kasteel bekijken en van interieur advies voorzien.
Vanaf het eerste moment was het goed. Marie-Jose is leuk en enorm creatief. Mix dat samen met vakkennis en inzicht en je snapt, Schloss Möhren barste uit haar voegen van energie.

Met kleur- en stofstalen en een meetlat in de aanslag is geen hoekje in onze vakantiehuizen ongezien gebleven. Marie-Jose denkt gewoon in styling. Komt binnen, en ziet en voelt wat er anders kan. Ze heeft invalshoeken die helemaal nieuw zijn. Mij heeft ze netje het zetje gegeven wat ik nodig had. Over het voorzichtige heen naar MEER!

Het was een kado om haar aan het werk te zien. Haar liefde voor stoffen, behang, materialen, kleur en sfeer zijn aanstekelijk. En dat niet alleen. Styling is niet haar enige passie. Ze houdt van reizen en speciaal van Bali. En draagt de stichting Sjakie-tari-us een warm hart toe. Ik schreef het al eerder op twitter. Marie-Jose van MooivanBinnen.eu IS mooi van binnen. Dank je wel #Mooivanbinnen dat je op mijn tweet reageerde.

Nu aan mij (samen met mijn grote steun en toeverlaat, Ruud) om haar advies om te zetten in resultaat. Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten. Steekwoorden waar wij nu mee aan de slag ga:
IJsblauw
Marie Antoinette
Real Berry
Mild stone
Wit
Pallet's
Framboos
Geheime toren (niets meer aan doen, nou ja niets...)

Volg ons op twitter en facebook voor meer. En kijk ook eens op het speciale Castle board op Pinterest!

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images