Twitteravontuur (1) hashtag #interieurstyling #versus #kasteelvakantie.

vrijdag, februari 01, 2013

30 januari 2013 zette ik deze tweet op twitter.com/SchlossMoehren

Ik zoek een stylist die mij met de styling van onze vakantiehuizen kan helpen, in ruil voor een weekje op ons kasteel? rt=lief #dtv 

Direct na deze tweet ging er een hele nieuwe wereld voor me open.
Een dag later is mijn bericht al meer dan 20 keer geretweet, mijn tweet is in 53 berichten genoemd en ik heb er 28 nieuwe volgers bij. En ik kreeg spontaan, super enthousiaste emails.

Allemaal leuke, creatieve, enthousiaste, stylisten en twitteraars. WAUW

Een hele nieuwe wereld van interieurstyling gaat voor me open.

Nu heeft mijn tweet meer uitleg nodig dan in 140 tekens past. En ik ben op dit moment heel veel Interieurstyling website aan het bekijken en probeer iedereen persoonlijk te beantwoorden.

Van mij uit meer uitleg op mijn tweet.

Wij bewonen al 8 jaar een Duits jachtslot in Beieren waar ik verantwoordelijk ben voor de verhuur van de vakantiehuizen. Meer info op www.vakantieineenkasteel.eu  

Ik wil graag betere styling in onze vakantiehuizen (drie stuks). Alles met de gedachten de vakantiewoningen beter te presenteren. Meer sfeer, uitstraling die past in onze stijl. Kern daarbij is met minimale middelen (recycling), maximale resultaat.   

Die stijl wil ik meer vormgeven, bedenken en uitwerken. Ik heb veel ideeën maar weet niet waar en hoe ik moet beginnen. Daarbij heb ik hulp nodig vandaar mijn tweet.   

Mijn idee is (maar ik sta natuurlijk ook open voor andere ideeën)....je komt een week in onze vakantiehuizen logeren. In die periode laat ik je alles zien en we brainstormen over ons interieur en stijl. 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images