InstaSwap2014 Summer edition

zondag, mei 25, 2014

Eigenlijk heb ik geen tijd voor deze dingen. Maar als instagram verslaafde had ik me, voor ik het wist, aangemeld voor de InstaSwap2014 Summeredition. Voor de gene die niet weten was een swap is. Een swap is een uitwisseling van aardigheidje met iemand die je niet kent. Zo simpel is het. Insta staat voor instagram. Ik weet eigelijk niet of iedereen een instagram account heeft maar mijn swapper wel. 

Op 20 april kreeg ik van @LyndaHome met mijn Swapadres. En dan begint het echte werk. Wat vindt zij leuk en kan ik daar iets mee. Nog leuker deze keer is dat Lynda een website heeft www.instaswap.nl waar ze sneak peaks, sponsoren en updates laat zien. Dit jaar doen er 262 Swapper mee en 22 sponsoren. En Holy Moly ik moest echt mijn best gaan doen wil ik een beetje in de buurt komen van al het leuks die de sneak peaks laten zien. DUSSSS...... daar ga ik met een potlood aan het tekenen dit keer.

Hier vind je mijn sneak peaks voor de #InstaSwap2014 #summeredition

De InstaSwap verzenddatum is 1 juni. Maar morgen gaat mijn swap al op de post. Vanuit Duitsland en ivm Hemelvaart duurt het vast een paar dagen. Dan is het pakje er zeker volgende week. En wanneer hij er eerder is....... dan pest ik m'n swapper een beetje want deze mag de swap pas na 1 juni open maken :-)




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images