Mountainbiken in het Naturpark Altmühltal

woensdag, februari 26, 2014

Mountainbike naturpark Altmühltal
Gisteren kreeg ik de vraag. Zijn er mooie mountainbiken routes bij jullie in het
Naturpark Altmühltal?

Nou en of. En gelijk heb ik dan de foto van hiernaast in mijn gedachten, toen ik vorig jaar met een wandeling door deze mountainbikers bijna omver gefietst werd.

Maar echte mountainbike routes had ik niet gelijk paraat. Na wat zoekwerk kwam ik op deze website: 'Die schönsten Mountainbike-touren im Altmühltal' terecht.

De Hahnekamm 53 km (schwer),
Hesselberg 91 km (schwer),
Rund um Markt Berolzeheim 33 km (mittel),
Natur Altmühl 25km (licht).

Zijn vier mountainbike routes in onze directe omgeving. Maar in totaal staat er 17 mountainbike routes op deze website. Zo, nu kan ik de volgende keer NOG overtuigender zeggen.

Ja, het Naturpark Altmühltal en ons Schloss zijn een top mountainbike locatie voor een mountainbike- en fietsvakantie in het Naturpark Almühltal. En je altijd je fiets veilig in een van onze schuren stallen.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images